AQu

AQu
SHUZATUL HAZ'NIE_SUNG JE SUN_ARIRIDOZITACHIDOTA RITAZITOKIKY

Ditampar daddy sendiri hanya kerana ingin memakai tudung(shawal,siti)

Airmataku terlinang terasa sangat sedih.Salah ke aku nk pakai tudung?Kenapa daddy tidak benarkan?
buat pengetahuan korang,daddy aq nie jenis orang yang sibuk gilew maklum BUSINESSMEN yang sentiasa sibuk.Mummy aku dah tiada.Meninggal dunia lama dah sedih sangat2
        Dari jendela,kelihatan cahaya matahari mula menjulas dari celah2 langsir tingkap.Jam dah 11.00pg,perut lapar.
        Lepas mandi,aku posing depan cermin.Alangkah cantik kalau pakai tudung(shawal,siti).Aku nekad!!
aku akan protes! habis2 klu daddy tidak bagi juga aku pakai tudung,aq rela lari rumah demi kebaikan yg aku pulih,lantaklah dengan adik2 aku yang lain tidak pakai tudung! tapi aku nak.
Aku turun bawah lalu masuk dapur untuk mencari.Tiba2 aku terdengar bunyi kereta BMWlame masuk garaj.Aku jenguk melalui tingkap dan nampak daddy balik,aikkkkk apahal daddy balik awal????
Dalam masa yang sama,aku rasa inilah masa yg terbaik untuk desak daddy aku benarkanaku pakai tudung.Now or Never!!
        Aku bersalam dengan daddy dan berkata,"Daddy,cheq nak pakai tudung,cheq nk!!!"
Daaddy aku terus jegil sebagi 2 mcm ada api keluar.Panggggggggggggggg ggggggg....daddy hayun penampar yang hot ke muka aku!!Tercampak aku di celah set sofa baru.
                 "Aduhhh...sampai hati daddy!!cheq tau la daddy rasa malu klu cheq pakai tudung salah ke kalau cheq tutup aurat cheq??? Kalau adik2 tak nak....?
     Pangggggggg..!!! daddy labuh pelampang hot one more time sebelum aku habis cakap.Muka aku merah seperti memaikai BLUSHER.
   "Hang jangan nak bagi aku malu naa!!Hang jangan nak buat pasai!.
Hang nk pakai tudung shawal,siti buat apa?Dah 100 kali aku habaq,LELAKI TAK PAYAH PAKAI TUDUNG!!! tu lah,bila time kelas agama hang ponteng!!Nama hang aku boh "RAZALI",tup tup letak jadi ZAZA sahaja.Memang la dalam rumah semuanya x bertudung sebab adik hang 2 pon semuanya lelaki!! 
        Aku yang tersepuk celah sofa,teres terkedu kedu.Dahlah pipi sakit kene tamapr dan lempang mcm pakai BLUSHER.
Tudung pon tidak dapat gak..
     Salahkah aku???Salahkah  aku!!!!!!!!!!!!